Wednesday, September 15, 2010

serius,aku benci kau,,

amikk sebijik,terus benci tahu.
dah xda lg maaf bagimu, senang2 je ko perkecilkan diri aku.
kau ingt kau sapa?ada aku jemput ke masuk ke rumah aku?
xda kn, tak reti malu langsung.

eiiiii,,nasib baik aku xpijak kau sampai mampos wahai KATAKKK!!!

aku marah sbb gara-gara katak tu la, time nk pergi amik air kt dapur tetbe rasa terpijak sesuatu benda yg sgt lembut dan sejuk. tengok je kt bawah, ada haiwan berkaki 4 berwarna hijau. 'opocot, dlm hati nsb baik kau x mati..'

geli-geleman aku dibuatnya, serius aku ckp.lepas neh mmg aku xmahu pandang kau guna 22 belah mata aku lg dah!kau dah buat aku benci paras maksima kt kau ni.

tolonglah jauhkan semua binatang ni dr aku:

1) lipas (my-oh-my, aku kalau jumpa benda ni mmg sah menjerit,bole melompat lg.geli.)
2) tikus (eewwll, lg2 yg bsr mcm kucing peliharaan tu.mahu aku pengsan klu dia dtg)
3) cicak (kalau jumpa ah cak ni,lastik je.dapat pahala)
4) ular (oh-hoi, mmg aku xsuka kau. pergi main jauh2)

ada bnyk lg, tp x terfikir plak. bila datang demam ni, mmg lmbap sket nk berfikir.
tu je aku nk cite, korang plak takut apa?

:)) lol

No comments:

Post a Comment