Sunday, September 12, 2010

HAPPY EID'UL FITR,,

i just mention the entry, sorry for being the last person to wish u guys.

bukan sengaja nk wish lambat-lambat, serius x. jari ni malas sgt nk menaip,rasa cm nk babab je jari yg cute neh. (oh, sgt terperasan di situ)

nk update blog pon malas sekarang ni, sbb apa?knp?.
one word = entah!

okay, di kesempatan ini. walaupun sudah hari raya yg ke-3,
saya ingin mengucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin'
ku hulur tangan memohon ampun atas segala silap dan salah yang pernah ku lakukan.

kadang-kadang mulut laser bak pistol otromen, (tak-tak,gurau je. ok,serius!)

to everyone, my friends, classmates, college mates, roomates dan semua mates yang lain:

kadang-kadang, kim x sengaja nk beremosi.lepas tu kalau ada marah-marah ke, tengking xtentu hala.pernah ke kim wat cmtu? rasa mcm x, tp xpe kn kalu minx maaf gak.
minta maaf ye.

kadang-kadang, kim mengata dan mengutuk korang ke. minta maaf juga ye,
im human too, mmg xboleh jd sempurna. lg-lg jd perempuan, mmg suka bergosip.
balik dr klas, buka kasut, msuk bilik ad je cerita sensasi dan hangat yg nk diperkatakan.

kepada org yg sy t'mengumpat : maafkan saya ye! maafkan sy dr hujung rmbut smpi hujung kaki. boleh?

kadang-kadang lg, saya jd sgt menjengkelkan. tu pon sy nk minta maaf.

kadang-kadang juga, ada perihal saya yg membuat hati kalian sakit sgt melihatnya.
ok, i admit, mmg annoying gila la kan. aku pon menyampah, serius aku minta maaf juga.

dan bnyk lg silap dan salah yg pernah aku buat, aku nk minta maaf juga!
minta maaf dari hujung kaki sampai hujung rmbut. sorry for everything!



ni bukan gambar raya tahun ni tp tahun lepas. gmbr raya tahun ni ada kt kak long,
x upload lg.

once again, Happy Eid Mubarak!

:)) lol

No comments:

Post a Comment