Tuesday, September 14, 2010

if it is my fault, 'IM SORRY' (part 2),,

mmg benar ckp org, sesuatu pergaduhan itu kadang-kadang lebih baik untuk mengeratkan hubungan. bila gembira je, bosan pula rasa hidup. bila bergaduh ni, baru ada rasa mcm satu elemen yg membuatkan kita mcm 'WOW',,(kau masih sayangkan aku rupanya..)
betulla ckp org, x syokla bila dlm persahabatan xda pergaduhan.

kpd si stalker (you-know-who), haa~awaklah..siapa lg yg tgh bc blog ni.

saya mmg sayang awk bnyk-bnyklah, xterkira rasa sayangnya.
eh,silap. saya mana ada syg awk, sikit pon x!
walaupun awk sentiasa stalk saya, tu dah tunjuk awk amik berat psl sy.
lepas tu, siapa spy-spy awk tu? dorang dpt gaji x? dpt makan dan minum free ke?
kalau mcm tu, sy nk join sekaki boleh. sy xminta gaji pon. ckup sekadar beritahu khabar awk, teman saya jalan-jalan, pergi makan bersama, dan lain2 lagi.

mesti semua org pon pelik, apalah yg cuba disampaikan kt entry ni.
mmg xda apa yg nk di sampaikan, cuma org yg sepatutnya shj akan thu apa yg nk di sampaikan.



maaflah. menyusahkan korang je kena baca sampai habis.ngaa~

lots of <3
:)) kim

No comments:

Post a Comment