Sunday, September 12, 2010

geli-gila,,

padahal aku nk tulis gelak kuat-kuat!
xda kaitan langsung dengan geli ke mende ke, xda masa.
aku nk ckp psl guling-guling, eh.silap, gelak-gelak.

aku nk ckp knp bila aku gelak kuat-kuat lepas tu mesti ada org tegur,

contoh teguran 1: sure lepas gelak ni nangis, tup..tup esok tu aku menangis, apa kes?

contoh teguran 2: awat dok seronok sgt ni? hang nak nanges ka?

manela nk tahu, lepas gelak mesti kena nangis ke? tp selalunya mmg jadi mcm tu.
knp haa? lumrah kehidupan ke mcm tu? dari dulu lg ek nenek moyang ckp kalau kau gelak kuat-kuat mesti kau nangis.

sekarang ni mmg aku nk rasa gelak laju-laju, lepas tu nak nangis kuat-kuat.
sesiapa yg boleh bawa aku naik bukit tinggi-tinggi, aku nk jerit lama-lama!!!!

kalau jerit dalam ni boleh x? jap nk try..

"arrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,, tensioooonnnnnnnnnnnnnnnyaaaaaaa aaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuu!!!"

amik kau, dengar x aku jerit.oh, begitu b*ng**g soalan tu.
aku tgh tension gila sekarang, sbb bnyk perkara berlegar dlm fikiran.
dgn siapa aku nk kongsi ni? someone, HELPP ME.

aku nk makan banyak-banyak, biar gemuk gedempol. apa aku kisah, korang mmg sah-sah x kn kisah sbb sukati aku la kn.kn.kn?

ok,mcm dah x siuman aku rasa. merepek-kerepek kt dlm ni. ok lah, nk pergi makan.nnt aku sambung entri lain yg lebih menguja dan menggiurkan.

ayat nk hebat, xbole blah aku ni.
ingt, support aku untk jd gemuk gedempol tahu!



sure org kalau nmpk aku mcm nie, lari jauh-jauh kn? tu la yg aku nk.
go kim! makan bnyk-bnyk.

:)) lol

No comments:

Post a Comment