Thursday, July 7, 2011

63,,

Kenapa manusia selalu tidak berpuas hati bila org lain terlalu hebat?

Salah diri-sendirikah krn menjadi sedemikian atau apa?


Disebalik kehebatan, tersirat sedikit kecacatan seperti aku.

Tatkala rakan-rakan gembira melihat senyuman yg terukir di pipi, aku menyimpan seribu satu rahsia.

Rahsia yg kupendam jauh disudut lubuk hati ku ini.

Hanya aku sendiri yg memahami diriku,bukan kamu apalagi mereka.


Hipokritkah hidupku di dunia ini, mungkin tidak.jauh sekali aku ingin menjadi sebegitu.

Sikap dan sifatku menunjukkn peribadi ku yg sebenar,kalau kalian xbetah dengan caraku,

berlalu pergi sahaja dari hidupku kerana aku akan pejamkan mataku agar aku tidak dapat melihat kau berjalan pergi meninggalkanku.


Hidupku didunia ini hanya sementara,mungkin esok atau lusa malaikat Izrail akan datang menjemputku.

Bila masa aku tiada nanti, setiap kenangan ku bersamamu akan menjadi cebisan memori sahaja.
Inilah diriku, tersenyum ketika gembira dan sedih ketika berduka.


Maafkan aku kerana kecelaan diriku.


kim.zainudin

1 comment:

  1. bYKKN bersabar ye Kim....tu smua dugaan...Biarkan org spt itu kerana msih ramai lg yg dibelakang Kim utk hadir memberikan sokongan..Chaiyok2..

    ReplyDelete