Thursday, June 17, 2010

oh-ma-god!,,

da 5 hari 12 jam, and my cough getting worst, worst and worst!
batuk xtentu hala. da mcm apa tah tgk.

jalan batuk, tgk tv batuk, dpn laptop batuk, time call batuk.
nasib baik batuk xbole transfer using phone.
kalau x,da ramai org berjangkit dgn aku.

seriously, malas gilaa nk g klinik jumpa doktor.
bkn sbb penakut atau apa.sbb pada dasarnya mmg malas.
nk tnggu patient lain lg,
xpe2,korang nk ckp aku bg alasan la tu.kn?kn?

aku terima tu sbb aku mmg suka bg alasan-alasan yg banyak dan sgt bernas.
tp rasanya nnt kena jumpa doktor juga kot.
da xlarat badan ni,asyik-asyik batuk.batuk je asyik-asyik.

post untk 2nd,3rd,4th and 5th chapter about Sabah nnt aku buat sikit-sikit ye.
bak kata rakan yg br dikenali, 'buatla sikit-sikit dulu then savekan'.
yes madame/monsieur/datin/datin seri/puan seri dan sebagainya.

jumpa lg di lain hari dan waktu yg sama!
tunggu keluaran yg terkini drp saya ye..
*p.s: poyo gilaa mcm ramai la readers nk baca blog kau*

oh,ok.merci-merci (betul ke x ayat ni)

:)) lol

No comments:

Post a Comment